lördag 31 oktober 2009

Midnatts Post

Om du undrar vad jag gör uppe, nära midnatt på en lördagskväll, och skriver på min blogg så ska jag berätta det för dig. Det är för att jag, med ungefär 75 000 andra runt om i världen är redo att börja vårt äventyr att skriva en 50 000 ord roman under en månad. Det börjar exakt vid midnatt den första november. Då är det tid för ännu en galen månad med skrivande. Vem vet hur många som kommer att orka hela vägen? Hur som helst, vet alla att det är färre som räcker hela vägen till publicering, men det är inte det som är det största målet för de flesta som deltar. Men hoppet finns alltid, enligt hemsidan finns det de som har klarat det och blivit publicerat och lagts till den evigt växande listan av världens böcker.
Inlägg denna månad kommer troligtvis vara färre eftersom jag spenderar mer tid att skriva min egen roman än att läsa andras.
Josefine

Mina rekommendationer: Kolla in hur det går för mig på min sida

Uppdatering, tydligen passerade vi 100 000 NaNoWriMo medlemar för några dagar sen!

Inga kommentarer: