torsdag 1 oktober 2009

The Book People order

Jag har precis hämtat min senaste order från The Book People och jag är extatisk. Jag har inte bara köpt min första julklapp för i år, en prinsesskollektion till min kompis dotter, jag köpte även en Roald Dahl kollektion för nästan ingenting och en kollektion av 10 pocketböcker för £5. Nästan för bra för att vara sant, även om det visar sig att de är fruktansvärt dåliga så kan jag, för 50pence stycket, ha råd att läsa dem en gång och sen göra mig av med dem (Bookcrossing är perfekt för det här).
Det här företaget har nog de bästa erbjudna jag har stött på när det gäller böcker och det bästa med det är att de lämnar en orderlista på mitt jobb och allt jag behöver göra är att fylla i vad jag vill ha och sen invänta mina böcker.
Josefine

Inga kommentarer: