lördag 11 augusti 2007

Tillbaka igen

Tiden har verkligen sprungit iväg för mig den senaste tiden. Kollade precis när jag uppdaterad bloggen och det verkligen var länge sen. Jag kan inte säga att jag har hunnit läsa så mycket heller den senaste veckan. Men jag har läst klar En kvinna i Berlin. När jag får tid at sitta ner och samla mina tankar kommer jag att skriva om den här.

Igår kväll när jag inte hade något annat att göra, bestämde jag mig för att skriva ner alla böcker jag läst de senaste åren. Jag kom en bit på väg, men jag tror att om jag får lite mer tid att tänka, kommer det nog fram fler ur mitt minne. Synd bara att jag har så dålig på att komma ihåg namn. I vissa fall kan jag redogöra helt för vad boken handlade om men kan absolut inte komma ihåg titeln eller författaren.
Josefine

Mina rekommendationer: Gå till ditt bibliotek och låna en bok av en författare eller genre du aldrig läst och låt den överraska dig.

Inga kommentarer: