söndag 23 september 2012

Persikor

Ok jag lovar, detta blir det sista chick-lit inlägget på ett tag. Men jag kan inte låta bli att berätta om den senaste boken jag läst av en av mina favorit författare, Sarah Addison Allen.
Addison Allen är en författare som jag kommer tillbaka till igen och igen. Hennes två tidigare böcker The Sugar Queen och Garden Spells lämnade mig med så härliga minnen att jag hade höga förväntningar på The Peach keeper (har vi inte alla det på våra favorit författare?) Men jag hade inte behövt vara orolig, Addison Allen levererade en bok i lika hög klass som hennes tidigare böcker.
För mig är det vad som gör en författare till en favorit, man kan komma tillbaka till deras böcker igen och igen och de levererar alltid en riktigt bra bok.
Josefine
Titel: The Peach Keeper Författare: Sarah Addison Allen ISBN: 978-1-444-70667-3

Inga kommentarer: