onsdag 12 september 2012

Colemans bästa än så länge

Jag går igenom perioder när jag läser mycket av en och samma genre eller författare. De senaste veckorna har det blivit mycket chick-lit. Denna gången var det en blandning av författare jag läst innan och några nya. Först var det Cally Taylor's debut roman Heaven can wait, sen var det Rowan Coleman, Sheila O'Flanagan och Sarah Addison Allen.
Lessons in laughing out loud av Rowan Coleman är den tredje boken jag läser av henne och den bästa av hennes böcker. Den hade en liten dipp mot slutet, men sen gick det upp för igen i de sista kapitlen för att sluta riktigt bra.
Jag väntar fortfarande på att mitt lokala bibliotek ska köpa in hennes senaste bok Happy home for broken hearts.
Josefine
Titel: Lessons in laughing out loud Författare: Rowan Coleman ISBN: 978-0-09-955126-3

Inga kommentarer: