fredag 11 november 2011

Book launch

Nu har jag träffat den underbart trevliga Miranda Dickinson och kan stolt säga att jag har ett signerat exemplar av hennes nya bok It started with a kiss. Det var på hennes book launch på ett posh hotell The Grange Hotell St Paul's vi träffades och tack vare hennes förläggare Avon fick vi alla ett signerat exemplar. Jag läste det första kapitlet på tunnelbanan på vägen hem och det bådar gott för fortsättningen, men jag vill först läsa klart hennes första bok Fairytale of New York som jag började med när jag fick reda på att jag skulle gå på hennes book launch. Jag ser riktigt fram emot denna nya boken och hoppas hinna läsa den innan jul eftersom den har lite av ett jul tema.
För närvarande finns det inget förlag som har nappat på den i Sverige så det kan ta lite tid innan den blir översatt, men har ni inget emot att läsa den på engelska så är alla av hennes tre böcker värda att läsas och kan få tag på genom Amazon om inte annat.
Josefine

Titel: It started with a kiss Författare: Miranda Dickinson ISBN: 978-1-84756-167-1

Inga kommentarer: